torsdag 31 december 2020

Tre som jag älskade!



Vissa böcker är måsteläsning (Colgan ❤️), vissa är nya bekantskaper (Henry) och vissa har jag nyligen lärt mig att älska (McFarlane) och dessa tre gav mig skön läsning i år. 

Strandläsning var verkligen en njutning att läsa - om feelgoodgenren, fördomar och kärlek med lite hinder. Åh vad jag älskade den, en perfekt blandning av hjärta och smärta. Jag ser den som en film framför mig - och för en gångs skull så gör också karaktärerna det jag vill! Wow! Älskar boken!!! Betyg: 🏖🏖🏖🏖🏖

Five hundred miles from you tar upp organdonation och är sorglig och vacker och helt fantastisk - precis som Colgans böcker brukar vara. Här är det två sjukvårdare som byter plats med varandra för att få miljöombyte och längs vägen märker de att de kanske behöver mer än bara varandras anteckningar... Betyg: 🩺🩺🩺🩺🩺

If I never met you handlar om två kollegor som fejkar ett förhållande och ja, det kan man ju räkna ut hur det går... Den var lite trögläst för mig i början men sedan blev den väldigt mysig. Betyg: 😘😘😘😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar