måndag 28 januari 2019

Kärlekens lagar


Del tre i Sarah Titles serie om kärlek på bibliotek har kommit och Lovereads var snälla och gav mig ett rec.ex. Ja, jag älskar även den här. det är ju så lätt att älska dem då de är lättlästa, heta, och det är så härliga kvinnor i böckerna. I den här har vi Becky som har hett sex med (vad hon tror är) en skogshuggare. Okomplicerat, härligt och precis vad hon behövde. Tills det visar sig att han är den nya advokaten på firman där hon jobbar som bibliotekarie. Ouch!

Becky har ett ganska stelt förhållande till sin familj (eller tvärtom egentligen, de är stela), hon hjälper till att fota räddade hundar för sin väninna som har ett hem för rescue dogs. Alltså, när hundarna beskrivs smälter man ju lite... Jag förstår varför Title varit smart nog att förlägga viktiga delar av handlingen där.

Ibland stör jag mig på Becky - hon är lite för bestämd för sitt eget bästa och har för många regler - men så förstår man ju samtidigt varför då hon har jobbiga familjeförhållanden (kanske något för överdrivna ibland).

Hur som helst, det här är ju en fristående serie så man behöver inte läsa dem i någon speciell ordning men jag tycker verkligen att man ska läsa alla!

Betyg: 💛💜💛💜💛

Här har jag skrivit om 30 dejter på 30 dagar och Förälskad i trubbel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar