söndag 29 december 2019

Underströmmar

Tidigare i år fick jag upp ögonen för Annika Widholm när jag fick hem hennes Yrsel som rec.ex. Jag tyckte den var jättebra och spännande så när jag fick en chans att läsa hennes kortroman Underströmmar så slog jag till. Jag ångrar mig inte!


Att lyckas få upp så mycket spänning på den lilla ytan är inte dåligt - jag tycker att boken är spännande och suggestiv och som mamma är den sjukt läskig i början - den börjar nämligen med en mamma som ska hämta sina barn - men de är redan hämtade... Kanske låter det inte så läskigt, men om det är du som skulle hämta och ingen kan svara på vem som hämtat, och pappan inte svarar, ja, då kryper det till av obehag i mig iaf.

Skickligt gjort!

Betyg: 👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧‍👦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar