tisdag 31 december 2019

How to feel fucking, freaking fabulous


När jag gick runt på Bokmässan i september så kom den här donnan fram till mig - det var fab love vid första ögonkastet. Mrs M möter Mrs E - det var ju som ödesbestämt. Jag köpte boken innan hon ens började sälja in den och sedan lyssnade jag på hennes historia.

På juldagen satt jag och läste boken - den må se glättig och käck ut men den har ett stort innehåll. Women power, fakta, citat och oj vad mycket jag lär mig längs läsningen! Den handlar i stort om att våga ta plats som kvinna, att vara just kvinnlig och inte trycka ned sig själv eller låta andra göra det. Jg må inte följa alla stegen i hennes fab-lista men jag fick många nya tips på saker att göra för att känna mig lite mer fab än vad jag gör.

Lite extra gillar jag delen om en glam-out - hur man styrketränar med boa, klackar och champagne 😉

Vill du att livet ska bli lite mer fab? Läs boken. Vill du lära dig mer om hur fantastiska vi kvinnor är? Läs boken. Så, vad väntar du på?

Betyg: 💖💖💖💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar