onsdag 23 februari 2011

Dag 20 - Favorit bland romantiska böcker

Ja du. Jag vet inte. Romantiska böcker för mig är alla chic lit jag läser och där har ja så svårt för att ha en favorit. Istället ska jag berätta lite om vardagsromantiken som jag lever med.

Romantik för mig är när Grefven kommer hem till en halvgråtandes Miss E som håller på att dö av trötthet och då har han köpt en liten burk Ben & Jerry's Chunky Monkey till mig

Romantik är när jag blir kliad på ryggen och får fotmassage innan vi somnar

Att somna i sin älskades knä i soffan medan vi ser på film

Någon som "tar hand om mig" när jag är liten och ynklig och gnällig

Det är romantik för mig, hellre de små sakerna än stora gester. böcker tycker jag har svårt att matcha detta, men självklart finns det många bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar