tisdag 9 mars 2021

Läste en röd hyllvärmare



För flera år sedan läste jag övriga delar av den här serien, men den här förblev oläst och jag vet faktiskt inte varför. Kanske för att jag oftast läser Colgans böcker på engelska och den här dök upp hos mig på svenska...

Nu blev den iaf läst och det kanske iofs verkar konstigt att läsa julböcker i februari men ja, julgranen var ju kvar den också 😂

Innehållsmässigt så fastnade den tyvärr inte så mycket - det är oro över graviditeter och otrohet, rädsla inför att binda sig och dags att rädda fler lunnefåglar. Jag stör mig lite på det omogna beteende som uppvisas i boken, men det finns också fina delar.

Sött, oroligt men ja, det hade nog varit bättre för mig att läsa den på engelska då  jag läste de tidigare böckerna. 

Betyg: 💝💝💝💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar