söndag 28 mars 2021

Is it just me?



Jag fick tipset om att läsa den här boken av Miranda Hart av en gammal studiekompis- hon skickade en mening från förstasidan och jag var fast. Jag har koll på vem Hart är men jag har inte sett hennes tv-serie (det vill jag dock göra nu!) Trots det är det här den roligaste boken jag läst på flera år! Jag skrattar så tårarna sprutar och jag fick andnöd vid flera tillfällen under läsandet - hon skriver så roligt och det spelar ingen roll om det hon berättar är sant eller påhittat - hon har humor ut i fingerspetsarna 🤣

Hon går igenom flera olika teman, saker att diskutera och fundera över i livet och ibland pratar hon med sitt 18-åriga själv som tycker allt är jobbigt och pinsamt (inklusive den 38-åriga Miranda som skriver boken). Det här var lättsam och underhållande läsning men ändå med lite tankeväckande djup. Jag är så glad att jag läste den och ska nu ta tag i att se hennes tv-serie. 

Betyg: 💝💝💝💝💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar