onsdag 14 mars 2018

Floden om natten



Den här hade jag läst lite om och den verkade så hela spännande. När jag såg att den fanns på Storytel så var det givet att jag skulle lyssna på den. 

Tyvärr.

Jag stör mig på huvudkaraktären redan från början. Hon berättar om hur tjock, ful och medelålders hon är och sedan visar det sig att hon är 38. Som jag. Kanske är det bristen på igenkänning som stör mig men hallå, medelålders vid 38? 

Hur som helst, sedan är det lite som att se The river wild (Kevin Bacon & Meryl Streep). Jag tycker dock att det tar alldeles för lång tid innan något händer och jag tycker aldrig att den blir sådär spännande som jag hade förväntat mig. Kanske är det för att jag stör mig så på Winnie men jag vet inte, jag tog verkligen inte till mig boken. Tyvärr. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar