onsdag 3 februari 2016

What I Instaread


Kanske ska jag någon gång lära mig att jag tyvärr inte brukar tycka att biografier och liknande,om folk jag inte direkt känner till, är så intressanta. Jag känner inte till Nora Ephron, men känner till hennes filmer. Inga jag älskar dock... 

Men, jag vann den här boken och det är en titel många rekommenderat så klart jag blev nyfiken. Jag har dock lite svårt för den. Jag tycker det är lite tråkigt med en massa name dropping, jag har svårt att ta till mig av det hon skriver men jag kan också se glimten i några av krönikorna. Absolut inte en dålig bok, men den passar kanske bättre till någon som känner till Ephron. #Lindaläser2016 

Tack till @printzpublishing för vinsten - älskade den fina inslagningen!

2 kommentarer:

  1. jag är svag för litterära biografier

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner att jag lättare tar till mig dem när jag känner till personerna det handlar om.

      Radera