tisdag 12 oktober 2010

När väggen tar emot

Det finns sådana där omtänksamma vänner som skickar trevliga överraskningspaket när man är lite nere.

I förra veckan sa min kropp ifrån och jag stannade upp ett ögonblick och insåg att skälet att jag reagerade som jag gjort på sistone är att jag gått in i väggen. Enligt vissa kollegor var detta inte ett dugg förvånande.

När jag kom hem igår låg ett paket från Johanna i brevlådan. Det innehöll boken Andra sidan väggen av Helena von Hofsten.

Jag tror att det blir helt rätt läsning just nu :-) Tack Johanna!

5 kommentarer:

  1. Hoppas den kan vara till hjälp och att du tycker om den. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill bara tipsa om att vi instiftat ett nytt litteraturpris, Bokbloggarnas litteraturpris! Alla med bokblogg är välkomna att nominera till det. Läs mer här:
    http://www.breakfastbookclub.se/2010/10/11/bokbloggarnas-litteraturpris/

    Hoppas du vill vara med och nominera och rösta fram bokbloggarnas val av årets bok 2010.

    Priset kommer delas ut på Stora Kulturbloggprisets gala 27 november.

    SvaraRadera
  3. snälla vänner du har =) vila upp dig ordentligt nu.

    SvaraRadera
  4. Johanna: Har läst den nu och den var en bra läxa, glad dock att jag inte gick lika långt som henne.

    Petra: Tack för tipset

    Karin: Jag har underbara vänner och nu ska här vilas rejält. Tur att bokläsning är som att vila :-)

    SvaraRadera
  5. Precis, jag hann inte heller så långt som hon men kunde ändå känna igen mig till viss del.

    SvaraRadera