fredag 31 december 2021

Två böcker med blommor i titeln


Några få hyllvärmare har blivit lästa i år - dock inte under den månad de skulle 🤣 men lästa iaf. 

Vi som blommar sent har jag haft en bra stund i hyllan och åh så mysig den här var! Jag ser den framför mig som en charmig småstadsfilm, ni vet de där Hallmarkfilmerna som kommer i olika säsonger. Nora som tar hand om alla och den lilla staden som inte vill förändras. Goda recept och en spännande skog = mysig läsning. 

Betyg: 💝💝💝💝💝



En annan hyllvärmare att ta tag i var The little flower shop by the sea som står och dammar ihop med flera andra av McNamaras böcker. De flesta har jag läst men det finns några olästa. Den här tyckte jag var mysig och den handlar om att hitta tillbaka till sig själv i en liten mysig stad och alla öden som finns inom oss. 

Jag minns inte så mycket av den men jag störde mig lite på huvudkaraktären och hur hon skulle hålla allt inom sig. Det är ganska vanligt i böcker och jag stör mig alltid lika mycket på det. Synd. 

Betyg: 💝💝💝💝

2 kommentarer: