fredag 24 december 2021

Tre julböcker


Det blev tre olika julböcker under december - jag började med att lyssna på 25 days 'til christmas. Det är en söt historia om svårigheterna när man förlorat någon. Daniel vill inte fira jul utan sin syster. Kate kämpar för att få ihop en någorlunda fin jul för sonen Jack - men det är tufft sedan hon blev änka. Vi får följa de här de 25 dagarna fram till jul. Kommer det bli en fin jul i år?

Betyg: 💝💝💝💝

Sedan läste jag The twelve dates of christmas som jag hittade second hand.
Flicka blir dumpad och kommer då på hur sexig hennes bästa vän är. Det gör också hennes andra bästa vän och så skulle det kunna bli ett triangeldrama men det blir det inte - inte med de tre iaf. Den här var inte så bra… 

Betyg: 💝💝

Slutligen så läste jag Jenny Colgans senaste. 
Mysig om att fixa till en bokaffär och dess ägare och att lite få tillbaka livet igen. Jag tyckte inte det var självklart vilket slut det skulle bli - och tydligen hade jag helt fel dessutom 🤣 Julcharmig och nu längtar jag till Skottland.

Betyg: 💝💝💝💝

Ingen riktig fullträff bland julböckerna, men lite mysig underhållning iaf. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar