måndag 30 mars 2020

Lucky man

När man märker att ens ungdomskärlek skrivit en bok och dessutom läser in den själv - ja då vill jag lyssna :-) Jag har älskat Michael J. Fox sedan jag var liten - Family Ties var ett av mina favoritprogram som liten och sedan har jag sett flera av hans filmer och serier över åren.

Den här boken handlar, såklart, till stor del om hans Parkinsondiagnos och hur hans liv ser ut pga den. Han ser inte sin sjukdom som ett handikapp utan som något positivt - han anser alltså att hans liv blivit bättre sedan diagnosen. Visst, han inser att han har stora fördelar både när det gäller vem han är och det faktum att han har både pengar, ett känt namn och möjligheten att fortsätta kunna sköta sitt jobb. Det är mysigt att lyssna till hans röst - det är också en väldigt ärlig bild (tror jag) man får - han berättar om problem han haft iom tidig berömmelse och sådant.

Gillar du Michael J. Fox så ska du absolut lyssna.


Betyg: 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar