måndag 13 maj 2019

En sen helgfråga - om lässtress



Nu är ju helgen egentligen över men vem har tid att göra saker i tid numera?

Mia undrar om vi blir stressade över allt som finns att läsa, bland annat allt nytt som kommer hela tiden? 

Ja, lässtress kan man ju definitivt säga att jag har. Jag blir inte jättestressad av allt nytt men däremot blir jag stressad av alla olästa böcker jag har i min bokhylla och alla titlar jag lagt in i min Storytel-hylla. Visst är det sjukt att bli stressad av något som ska vara avslappning men det finns ju så mycket bra böcker och jag vill ta del av dem alla! 

Bonusfrågan handlar om avslappningstips - där skulle jag nog säga träning, filmmys i soffan eller en powernap. 

2 kommentarer:

  1. Olästa böcker i bokhyllan är en skatt, alla tre avslappningstips funkar :)

    SvaraRadera
  2. Powernap är aldrig fel, det funkar för mig.

    SvaraRadera