onsdag 30 augusti 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Onsdag är här och jag har fastnat i The Office (amerikanska versionen) och har därför inte öppnat en bok på en vecka. Galet! 

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Tyvärr har jag ju då inte läst något på en vecka så jag fortsatte med Ett år av magiskt löpande av Kenneth Gysing. 

Whereyoureadin today? Satt en kortis i lila läshörnan och läste några kapitel. 

2 kommentarer:

  1. Har svarat på min blogg: http://www.cinnamonbooks.se/2017/08/30/whatyoureadin-wednesdays-5/

    SvaraRadera
  2. Klämde hela Koppels "Kommer aldrig mer igen" nu på kvällen. Dels i soffan, dels i sängen.

    SvaraRadera