söndag 20 mars 2016

What I Instaread


Den här lilla spännande boken läste väl nästan alla förra året? Själv var jag ganska osugen, speciellt när det blev en sådan där bok som "alla måste läsa". Nu valdes den som bokklubbsbok för Bokmaskarna och shit vad snabbt den gick att läsa. 

Den tar upp tre olika kvinnors historier och det visar sig snabbt att både kvinnorna och historierna vävs ihop med varandra. Den stora hemligheten blev jag lite less på, jag brukar tyvärr aldrig gilla när det ska byggas upp för ett stort avslöjande då jag oftast inte tycker att avslöjandet lever upp till hypen som varit inför. Det var samma här, jag tyckte man listade ut ganska snabbt vad det skulle stå i brevet... Däremot imponerades jag över hur författaren knutit ihop allt i slutet och får mig att känna att ja, det här var en bra lösning. #Lindaläser2016

6 kommentarer: