torsdag 25 september 2014

Första dagen på Bokmässan


Ja, shoppat har jag gjort. Till mig, dottern och jobbet. En anteckningsbok med Lotta till mamma också.

Många har gett mig fina komplimanger för mina glasögon, min klänning och mitt halsband och roligast var nog när en fotografstuderande bad mig posa i en röd monter så att hon kunde göra en studie i rött med mig :-) 


Så här glad blev jag sedan under mässminglandet eftersom man där har chansen att träffa hur många bloggare som helst, alla lika trevliga. Fick tom träffa Marcusbibliotekets mamma när vi alla Printzminglade*. 



Jag får återkomma med namn och länkar senare...

Efter minglet fixade en av mina gamla elever ett bord åt oss på Le Baron där vi åt riktigt god pizza och drack mer vin. 

Nu ska det sovas så jag orkar med imorgon. 

*Printzmingel är när man minglar med Pia Printz hos Printz Publishing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar