torsdag 8 augusti 2013

Blurbar, spontanköp och lite Bokbubbel

Ikväll har jag varit på Bokbubblarmöte och bubblat om Bokklubben vid livets slut och Fjärilseffekten. Den första var inte riktigt min grej men den andra gillade jag desto mer. Vi var alla ganska eniga (typ) om att de båda hamnade på betyg 4.

När träffen var över fick jag och Cicci veta att vårt tåg hem var inställt - för att fördriva tiden gick vi då in på Pocket Shop och gick igenom hela deras skönlitterära sortiment, rad för rad, och kollade vilka vi hade läst. Det var en del...

När vi kom till Lucy-Anne Holmes Inte helt perfekt nämner Cicci att hon är blurbad i den - hon tar upp sidan och visar. Jag får syn på Boktimmen och Anna där också - och vad skådar mitt öga om inte MITT EGET BLOGGNAMN! Min första blurb - resulterade såklart i ett spontanköp och lite (förhoppningvis harmlöst) skryt inför den trevliga tjejen i kassan.





8 kommentarer:

  1. Trist med tåget men kul med blurb! Jag tycker de kunde höra av sig och berätta att de använder ens text :-)

    SvaraRadera
  2. Vi är nog ganska lätta att underhålla så länge det finns böcker i närheten! ;-) Visst är det kul att bli "blurbad", men inte helt lätt att veta när man blir det eftersom man inte får info om det. Vi bloggare får helt enkelt hålla utkik åt varandra. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag låter bra, nu vet jag att jag alltid ska spana.

      Radera