tisdag 22 maj 2012

Jag enkätar mig, jag med

Om alla andra kan tisdagsenkäta sig så kan jag med. Hittad hos Glory Box.

Just nu:

... nöjesläser jag: Tweets och bloggar

... nyttoläser jag: Afrikanskt inför Bokbubblarnas möte. Borde vara nöjesläsning men jag vill läsa chick lit och tvingas läsa annat pga bokmöte - alltså nyttoläsning.

... är jag exalterad över: Att rättandet av nationella prov snart är färdigt. Fy fan.

... är jag stolt över: Att jag inte slagit ihjäl någon under rättningen...

... är jag nervös för: Betygsättningen som snart ska göras, lika hemskt varje år.

... längtar jag efter: SOMMARLOV!!!

... planerar jag: Sommarläsning - lite hyllvärmare, lite repriser och lite chick lit.

6 kommentarer:

  1. Hallå, det var ju en MÅNDAGSenkät...

    SvaraRadera
  2. Bra gjort förresten, det med att du inte har slagit ihjäl någon. Sånt uppskattar jag!

    SvaraRadera
  3. Ingerun: Jag vet att det var en måndagsenkät, men har hittat den överallt idag - tisdag. Moahahaha!

    SvaraRadera
  4. Jag längtar till den3 juni - då ses vi och bubblar igen! Kul att alla verkar ha läst så olika typer av böcker.

    SvaraRadera
  5. Hannele: Oh ja, det hoppas vi på!

    Anna: Det ska bli riktigt spännande!

    SvaraRadera