fredag 22 februari 2019

Mina läshörnor och bokhyllor

Den här veckan vill Kulturkollo att vi ska visa upp den där magiska platsen i vårt hem: bokhyllan (eller oftast bokhyllorna) och som bonus en läshörna eller två om man har sådana. I vårt hus har jag ett alldeles eget litet (mellan)rum där jag har mina bokhyllor och där ryms en av mina två läshörnor. Japp, jag har lyxigt nog två olika läshörnor - den lila som är bara min och den rosa som är en del av vardagsrummet och därför familjens.

Jag kan ju inte nöja mig med bara ett kort utan här nedan kommer en inblick i mina favoritställen.

Först: den lila läshörnan och bokhyllorna.













Den rosa läshörnan:














5 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut med dina färgglada läshörnor!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga hörnor du har! Jättefina! Och de små Doctor Who-böckerna bakom figurerna! De måste jag kolla upp!

    SvaraRadera