onsdag 16 augusti 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Återigen onsdag och vardagen är igång igen. Förskola, jobb (iofs bara två dagar i veckan) och rutiner - lite härligt är det ändå. Dock lider läsandet lite nu när jag är ensam med barnen igen...

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Läste nya numret av Mama och lite skvallertidningar imorse på plattan.

Whereyoureadin today? Satt i rosa läshörnan med en kopp te medan Henry sov.



4 kommentarer:

  1. Whatyoureadin today? The Secret Life of Puppets av Victoria Nelson (grymt bra och intressant!)

    Whereyoureadin today? I sägnen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den låter onekligen intressant, tack för tipset!

      Radera
  2. Jag har svarat på min blogg :)
    http://www.cinnamonbooks.se/2017/08/16/whatyoureadin-wednesdays-4/

    SvaraRadera