torsdag 1 augusti 2019

Helgfrågan v. 31



Mias bokhylla undrar vad vi läser just nu och jag har en bok som jag har hållt på med i flera veckor; tegelstensläsning av Anna Karenina. I den läser jag hundra sidor i veckan och därför har jag hela sommaren haft minst en bok till igång men just nu är jag mellan böcker - jag tror att jag kommer ta tag i Don’t you forget about me eller Mrs Dalloway och Timmarna inför Kulturkollo läser som börjar den 12:e augusti. 



Bonusfrågan handlar om vad vi hittar på, semester eller ej. Jag har semester i ca en och en halv vecka till och trots att jag haft hela sommarlovet på mig så är det nu sista veckan som jag ska försöka få gjort allt set sär jag skulle gjort under ledigheten 🤣


6 kommentarer:

  1. hälsat på hos Virginia Woolf i St Ives

    SvaraRadera
  2. har läst de tre men inte Don´t you forget about me

    SvaraRadera
  3. Mrs Dalloway har jag i varje fall läst, den enda av Virgina Woolf f.ö. också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst fler av henne, favoriten är den här och Mot fyren.

      Radera