onsdag 27 september 2017

Whatyoureadin Wednesdays


Här sitter jag i Inverness, Skottland, på flygplatsen. Det är hemresedags och större delen av dagen kommer att spenderas läsandes på flyg och flygplatser. Värre kan man ha det... Imorgon och några dagar framöver är det bokmässa som gäller så jag kan inte klaga :-)

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Jag har precis läst färdigt Cosy teashop in the castle och tänker nu ta tag i Katie Ffordes novell From Scotland with love. 

Whereyoureadin today? På flygplatsen i Inverness, jag kommer också att läsa på flygen och förmodligen under väntan på Heathrow i London. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar