onsdag 21 september 2016

Barnvagnsbio - Bridget Jones's baby

Idag begav sig hela familjen E in till Göteborg. Grefven och Brita skulle leka på Universeum och jag & Henry skulle testa barnvagnsbio. Det är något jag ville göra redan när Brita var bebis men det blev aldrig av... 


Nu var det dock dags - filmen var den nya Bridget Jones's baby och den var helt underbar!!! (Tänker inte spoila men åh, se den!) Vill se den om och om igen! Henry skötte sig utmärkt - han åt och bajsade som att det inte fanns någon morgondag :-p Visst fanns det skrikande bebisar där men det störde inte, det var skönt att det var så avkopplad och gemensam stämning. Vi var alla där på samma villkor. 


Jag vill definitivt gå fler gånger. 

När filmen var över mötte jag upp familjen, lämnade över lilleman och gick och klippte mig, måste ju vara snygg inför Bokmässan imorgon. Skönt! 

4 kommentarer: