onsdag 13 december 2017

Whatyoureadin Wednesdays



Idag har vi varit uppe tidigt, inte nog med att det är Lucia men jag är hux flux mamma till en FEMÅRING! Oj vad tiden går fort... Det ska firas dagen lång så vi får se om det blir någon läsning idag.

Varje onsdag postar jag samma frågor och förhoppningsvis nya svar. Jag hoppas att ni vill hänga på och svara här i kommentarerna eller på egna bloggar. 

Here goes! 

Whatyoureadin today?

Whereyoureadin today?

Mina svar (än så länge):

Whatyoureadin today? Jag läser just nu den fantastiska julboken My true love gave to me som består av tolv julmysiga noveller av olika kända (ungdoms)författare.  

Whereyoureadin today? Kanske kan jag få till en stund i soffan eller bilen ikväll, mellan allt firande.

1 kommentar:

  1. Åh My true love gave to me är så mysig! :)

    Jag läser Hjälten med tusen ansikten av Joseph Campbell. Och nu när det är vinter blir det mest läsning i sängen :)

    SvaraRadera