torsdag 31 januari 2013

Sammanfattning januari

I år tänkte jag att jag skulle göra som många av er andra och sammanfatta min läsning varje månad, börjar då med januari.

Lästa böcker:
1. Berättelsen om Edgar - David Wroblewski
2. Bokläsarnas kunskapskälla - Immi Lundin & Kerstin Aronsson
3. En man som heter Ove - Fredrik Backman
4. Så överlever du ditt första år som mamma - Vicki Iovine
5. The fault in our stars - John Green
6. Madame Bovary - Gustave Flaubert

Bäst: The fault in our stars, En man som heter Ove och Berättelsen om Edgar
Sämst: Madame Bovary
Roligast: En man som heter Ove och Så överlever du ditt första år som mamma
Sorgligast: The fault in our stars
Bok jag gav upp: Last man in tower

Det blev inte så mycket läst kanske men det jag läst har varit bra så jag är nöjd.

2 kommentarer:

  1. Då är vi två som börjar med att sammanfatta våra läsmånader från och med den här månaden :-D

    SvaraRadera