fredag 22 april 2022

Dagboken jag faktiskt skrev



I mars promenerade jag runt i Botaniska trädgården och lyssnade på den här härliga uppföljaren till Dagboken jag aldrig skrev. Nu är vår huvudperson ett år äldre, klokare och har landat i att vara mormor och i klimakteriet. I den här boken är det dock nya bekymmer - den där unga tjejen som sambon jobbar så tätt med, den struliga systern och förvirrade mamman, blivande bröllopet och vad är egentligen en womanizer? 

Jättehärlig fortsättning på förra boken - mycket igenkänning i den här också. Jag skrattar och gråter om vartannat. Härliga Göteborgsskildringar och perfekt att lyssna på. Jag må vara tio år yngre än huvudpersonen, men åh vad jag skrattade av igenkänning när det pratas womanizer och Britney Spears! 🤣

Gör dig själv en tjänst - lyssna på den här! 

Betyg: 😍😍😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar