onsdag 28 juli 2021

Vingården för vilda drömmar



Igår kl. 22.30 infann sig läslusten igen efter att ha haft sommarpaus. Jag började läsa Vingården för vilda drömmar av Caroline Säfstrand och kunde inte sluta. När klockan var 1.40 fick jag tvinga mig att stänga av min reader - som jag när jag vaknade snabbt plockade upp igen och läste färdigt boken. 

❤️Åh vad jag älskar den här historien! Vinet, människorna (jag ser fram emot att fortsätta vara en Beatrix) och alla dessa livshistorier som kommer fram ❤️ 

Jag ser verkligen hela berättelsen som en film framför mig och jag förförs av den fina vänskap och familjegemenskapen som utvecklas mellan karaktärerna. Att våga ha och följa vilda drömmar - så vackert och det är så fint att läsa om Erica som funderar på vem hon egentligen är; är hon en sådan som gillar starka färger kanske? 

En perfekt bok som verkligen drog igång läslusten igen. Och vinlusten 🤣 

Betyg: 💝💝💝💝💝

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar