torsdag 7 november 2019

TBR-högar och en längtan efter lästid

Just nu är det massor att göra på jobbet och massor att göra i livet, dessutom är jag förkyld och skulle bara vilja vila hela tiden. Varje gång jag går förbi min lila läshörna så slänger jag längtande ögonkast åt både fåtöljen och läshögarna som ligger där och väntar... En härlig blandning av nyköpt, rec.ex., bibliotekslån, vinster, loppisfynd, hyllvärmare och annat spännande som jag så gärna vill sätta tänderna i. 

Är det jullov snart?
















4 kommentarer:

  1. Krya på dig! Har också varit förkyld den här veckan och pga det inte orkat läsa på flera dagar. Man saknar det verkligen när inte orken finns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst saknar man det! Hoppas vi orkar igen snart 👍🏻

      Radera
  2. Håller med! Längtar också efter julledighet och tid att läsa!

    SvaraRadera