lördag 28 september 2019

Bokmässan 2019 - torsdagen

Årets bokmässa är i full gång, men jag har som vanligt valt att vara hemma lördag/söndag. Bloggen ligger efter med det mesta (ca 10-15 lästa böcker obloggade) men det kommer - nu är det istället dags att visa och berätta om vad jag gjorde under torsdagens bokmässa:

Jag minglade med delar av bästa bokbloggarmaffian ❤️ 



Jag och mina språkkollegor fortbildade oss.



Jag köpte böcker - några till mig och några till skolan...



Kanske några till barnen...



Och så köpte jag smycken, bokmärken och en söt liten pocketväska 😍



Jag åt en jättegod pizza till lunch ihop med Johanna (som jag tydligen inte tog ett enda kort på...)



Lyssnade på Patricia Diaz som pratade om språkutvecklande arbete med digitalisering.



Lyssnade på Henrik Fexeus och Catharina Enblad som pratade om sin bok Reload. 



Lyssnade på Anja Forsmark Wärn och Alexandra Kamperhaug som pratade om sin bok Self-care.



Blev intervjuad av tidningen Göteborg Direkt och fick hjärnsläpp 🤣



Annars gick jag och min dramat mest runt och kände oss väldigt fab 🤩 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar