tisdag 12 juli 2016

A robot in the garden


Det här kan vara något av det charmigaste jag läst på väldigt, väldigt länge. Den familjära kärleken som uppstår mellan en man och en hafsigt byggd robot som dyker upp i hans trädgård - inte trodde jag den skulle vara så äventyrlig och fin! Jag köper ofta böcker baserat på omslag eller titel och det är sällan jag blir besviken - i det här fallet är jag så glad över mitt val. Verkligen en bok jag kan rekommendera till er alla! 

Vi får ett reseäventyr för en man och "hans" robot - i en värld där androider är det man ska ha och robotar ses ned på - men den här roboten är inte som alla andra... 

Spännande, söt, charmig och mycket kärleksfull - passar bra för oss alla men kanske extra bra för oss som gillar barn (eller robotar) 😉🤖 #lindaläser2016

3 kommentarer: