lördag 2 juli 2016

Gillar du Beatles?


Då så, läslusten verkade hitta hit och jag hoppas nu med den här snabbstarten att jag lyckas läsa fler än tre böcker den här juli. De senaste åren har visat att just juli - enda hellediga månaden - är den månad jag läser som minst. 

Jag behövde något lättläst och härligt, McNamara brukar leverera och när jag dessutom då kan kryssa för "With time travel" i min BOTNS-bingo så var valet lätt. 

Gillar du Beatles så blir du definitivt glad av den här. En mysig berättelse om Jo-jo som blir påkörd och vaknar i 60-talet för att sedan färdas genom decennierna lite hipp som happ. Hon har några beständiga vänner som verkar följa med i hoppen, men hon måste lista ut varför detta händer så hon kan komma tillbaka till 2013. 

Musik, mode och lite historia - en charmig historia, perfekt underhållningsläsning. #lindaläser2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar