lördag 25 februari 2012

Titlar på "A"

Då så, här är lite böcker jag hittade i min bokhylla som börjar på A. Det var inte lätt, många böcker börjar på "The" men de här har jag iaf:


Alphabets weekend av Elisabeth Noble. Oläst, men har tidigare läst Noble och gillar.

A weekend with Mr Darcy av Victoria Connelly. Underbart mysig!

A short history of tractors in Ukranian av Marina Lewycka. Oläst, men hört om den. Verkar intressant.

Angry housewifes eating bon-bons av Lorna Landvik. Oläst men underbar titel!

Amberville av Tim Davys. Oläst men den blev väldigt hypad när den kom.

Apstjärnan av Frida Nilsson. Oläst men söt.

Som ni märker är många av mina böcker olästa - några av dessa kommer förhoppningsvis bli lästa i år. Någon av dem ni rekommenderar?

Utmaningen hittade jag hos beasbokhylla

2 kommentarer:

  1. Inga rekommendationer men du inspirerade till en bokhyllerunda hos mig. Jag väljer ut en titel på varje bokstav annars blir det för jobbigt... Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Kul att inspirera och bli inspirerad - jag kör på fler böcker så jag får koll på vad jag har i hyllan :-)

    SvaraRadera