måndag 2 januari 2012

Sammanfattning 2011

2011 var året då...

* Jag tyckte att jag skulle läsa 60 böcker - vilket jag klarade + några till
* Jag gick med i Bokklubben utan namn som Anna drog igång och därigenom läst sådant jag inte läst annars, samt träffat trevliga bloggare och ickebloggare
* Jag började twittra och fick genom detta erbjudande från Bia om att tipsa chick lit hos Pocket shop en kväll i Gbg
* Jag startade en egen utmaning - "Dagens boktitel"
* Jag läste en massa bröllopsrelaterade böcker och tidningar eftersom jag, och flera andra bloggare (*), blev fru
* Jag gick på Bokmässan och fick en bok av Pia Printz!
* Jag gjorde en serie chick lit-inlägg med tips
* Jag läste en kurs om Jane Austen på distans


(*) Bl.a. Bokomaten och Bokbabbel
Länk

3 kommentarer:

  1. Fint bokår. Hur var Jane Austen-kursen? Jag tänkte läsa den men så blev det för mycket att göra under hösten, så jag hoppade den, tyvärr.

    SvaraRadera