torsdag 13 oktober 2011

Dagens boktitel - vill ni vara med?

När jag läste Enligt Os recension av Karin Berg och Petra Jankov Pichas bok Konsten att bokblogga så fick jag en idé.

Dagens boktitel

Fota en bok som har en titel som passar in på något av följande:
* Hur du mår/känner dig
* Något du ska göra under dagen
* Något du ser fram emot under dagen

Sedan gör du ett inlägg där du visar titeln tydligt - känner du för att förklara hur du tänkt så gör det. Var gärna lite klurig... Kan du inte fota? (Fuska och ta en titel på nätet...) Jag tänkte prova det här i en vecka - kanske blir det inte varje dag men försök varannan då.

Vad tror ni? Kan det här vara något? Vilka vill vara med? Om någon vill hänga på så skriv gärna en kommentar här nedan - sprid gärna vidare på era bloggar men länka gärna hit, tack.

Imorgon kommer min första boktitel.

9 kommentarer:

  1. Hannele: Häng på!

    Joanna: Gör så, ser fram emot ditt bidrag :-)

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag ska också få till ett bidrag ;)

    SvaraRadera
  3. Skoj idé! hittade hit tack vare Joanna's blogg "och dagarna går..."
    Gör ett försök att vara med :-)

    SvaraRadera
  4. jag är med, iallafall en gång:
    http://schitzo-cookie.blogspot.com/2011/10/boktitlar-och-dagens-kansla.html

    SvaraRadera
  5. Låter verkligen som en kul grej!

    SvaraRadera