tisdag 6 september 2011

De där snabba svaren

Senare än alla andra kör jag Enligt Os lilla snabba innan jag drar till London

Morgonpigg eller nattuggla? Jag fungerar bättre på morgonen än kvällen

Bibliotek eller bokhandel? Bibliotek är fantastiska

Adlibris eller Bokus? Me likey

Ljudbok eller e-bok? Inget, men jag läser bättre än jag lyssnar

Inbunden eller pocket? Absolut pocket

Vampyrer eller zombies? Helst inget av det men zombies är ju lite roliga iaf

Camilla Läckberg eller Jan Guillou? Ingen

En i taget eller slalomläsning? Koncentration behövs

Bokmärke eller hundöra? Har ett gammalt vykort med Keanu Reeves jag använder - det livar upp läsningen

Chips eller choklad? CHOKLAD!

Biografier eller memoarer? Inte ett fan av något egentligen...

Skräck eller chicklit? Svårt val :p

Boken eller filmen? Jag gillar både bok och film och ser gärna en film jag läst innan

Twitter eller Facebook? Båda är stora delar av mitt liv

Strindberg eller Heidenstam? Ingen

Kokbok eller Bakbok? Kokböcker så att jag blir inspirerad att laga mat

Te eller kaffe? Absolut te!

Rött eller vitt? Vitt vin är favvon

Boklördag eller ViLäser? Läser inte slaviskt, men ett nummer då och då

Man Booker Prize eller Augustpriset? Följer inte priser...

3 kommentarer:

  1. Jag har ett vykort med Denzel Washington på som jag fick av dig som bokmärke. Håller verkligen med om att det livar

    SvaraRadera
  2. upp. (ska det stå på slutet av förra kommentaren)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni har det underbart i London och att du hittar många fina, muntra böcker.

    SvaraRadera