tisdag 15 september 2009

Den som väntar på nå't gott får det på posten :-)


Den som väntar på nå't gott! Okej, så jag ska erkänna att jag varit lite grinig de senaste dagarna i väntan på hemliga Pocket & Prassel-paketet, men oj oj oj vad min hemliga bokvän är ursäktad. När jag inte fick paketet igår hoppades jag på idag och smet hem tidigare från jobbet för att hinna hämta ut det innan mitt kvällsgalej. Väl på spårvagnen in till stan igen slet jag upp kuvertet.

En pocketbok, "The best day of someone else's life", som verkade så bra att jag började läsa den så fort den kom upp ur påsen. Två toblerone (fantastiskt gott!), ett te - "Kustfägring" som spred en underbar doft av jordgubb i min väska, en påse dumle/geisha och en påse med saltlakrits. Ett somrigt kort (som jag använder som bokmärke redan) låg också med hälsning från bokvännen. STORT TACK!

Enda sättet jag kunnat bli mer nöjd hade varit om Johnny Depp hoppat upp ur kuvertet :p

6 kommentarer:

  1. Oh vad roligt!! Spännande bok!! Jag blev toknyfiken på "The perks of beeing a wallflower" också! kanske är det dags att läsa på engelska igen. jag gillar att bryta lite ibland.

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag definitivt du ska göra, den är inte alltför svår heller, mina elever läser den ju :-)

    SvaraRadera
  3. Åh jag hade så gärna velat vara med i Pocket och prassel men kände inte att jag kunde hinna till första dead-line. Jag får hoppa på nån annan gång!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att det var uppskattat! =) /Bokisen

    SvaraRadera