onsdag 11 februari 2015

I mustacheer some questions



Anna (Fantastiska berättelser) har taggat mig att svara på lite frågor - tack för taggen!

Four names that people call me (other than my name):
1. Älskling (min man)
2. Mamma (min dotter)
3. Anna/Helena/öh-vad-heter-du? (en elev som inte lär sig mitt namn)
4. Mrs E (bloggare)
Four jobs I have had:
1.En sådan där som demar ost
2. Administratör
3. Butiksupplockare
4. Lärare (är fortfarande)
Four movies I would/have watched more than once:
1. The Holiday
2. Waiting to exhale
3. The Jane Austen Book Club
4. Despicable me
Four books I would recommend:
1. Saker min son behöver veta om världen av Fredrik Backman
2. Mississippi av Hilary Jordan
3. Expeditionen av Bea Uusma
4. Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet av Eva Rice
Four places I have lived:
1. Lerum
2. Falun
3. Sheffield
4. Göteborg
Four places I have been:
1. Toscana
2. London
3. Edinburgh
4. Dublin
Four places I´d rather be right now:
1.Toscana
2. London
3. Barcelona
4. Haga (i Göteborg)
Four of my favourite foods:
1. Pasta
2. Kyckling
3. Grillat kött (rare)
4. Pizza
Four TV-shows that I watch:
1. Game of Thrones
2. Hart of Dixie
3. Big Bang Theory
4. The Mindy project
Four things I am looking foward to this year:
1. Amsterdamresan med min ena bokklubb
2. Bokmässan
3. Att komma i mindre kläder
4. Att renoveringen snart är "färdig" (dvs inte längre livsnödvändig)
Four things I am always saying:
1. typ
2. hellu
3. "jag kan inte leva så här"
4. Nej!

Four people I tag:
1. Någon som inte gjort den?

6 kommentarer: