söndag 2 november 2014

Läser parodisnusk

Via Buzzador har jag fått chansen att testa Mofibo, en tjänst där du kan läsa E-böcker på din telefon/platta. Jag är ingen storfavorit av att läsa på telefonen men gratis är gott och allt (typ) är värt att prova. 

Vi första anblicken tycker jag utbudet är okej, bland böckerna på svenska har jag redan läst de jag ser som intressanta men sedan började jag gå igenom det engelska utbudet. 

Wow. Efter ca 30 min fick jag ge upp, jag kom aldrig igenom listan. Det finns rätt mycket. Inte så att allt lockar, men jg hittade en del. Lite intressant att det allra mesta verkade vara riktat åt erotik, inte riktigt min grej och lite otippat att det skulle vara en så stor genre att satsa på, men kul för dem som vill läsa. 

Det blev faktiskt en sådan jag valde som första bok att läsa. Sedan jag läste om Fifty shades of Mr Darcy hos Beasbokhylla så har jag varit småsugen. Pride & Prejudice älskar jag och jag har iofs inte läst Fifty shades-serien (och har inga planer på att göra det) men jag har hört såpass mycket att jag tror jag klarar mig. 


2 kommentarer: