onsdag 5 oktober 2011

Finpaket!!!

Oh. My. Book God.

Jag tror att min hemliga bokvän fick in en riktigt fullträff. Nej förresten, jag vet. Min man stod i telefon och hade svårt att hålla sig seriös när hans fru började hoppa upp och ned och applådera mellan glädjetjuten. Tyvärr skojar jag inte - det här hände faktiskt.

Varför då då? Jo, för i mitt gröna paket låg underbart söta små paket inslagna i rosa Disneyprinsessor. Ett ugglekort och ett hajkort - hajkortet ger en ledtråd till givaren och jag har en gissning...

Mer i paketet:

* Calling Romeo av Alexandra Potter - nu har jag hela samlingen! Älskar Potter så tack tack tack!
* Choklad med tranbärssmak - mumsigt!
* Grönt fruktte och en söt burk med "summer punsch" - har provsmakat det och säger bara GOTT!
* Godis!
* Ett par fantastiska uggleörhängen - åh! Älskar!

Tack så jättejättemycket! Underbart paket och hade jag inte behövt läsa Austen innan fredag så hade jag slukat Potter-boken direkt. Nu får den vänta till helgen istället.

7 kommentarer:

  1. Verkligen en fullträff för dig. Och örhängena var superfina.

    SvaraRadera
  2. OJ vad skoj! =) Måste läsa mer Potter själv hör jag.. :)

    SvaraRadera
  3. Johanna: Visst är de, hade dem idag till jobbet :-)

    Fia: Indeed! Det var ju du som satte igång mig :-)

    SvaraRadera
  4. Varsågod! Du gissade helt rätt på vem givaren är! Jättekul att du blev så nöjd! Jag studsade runt och hoppade en hel del själv när jag läste att det kommit fram ordentligt och när jag läste att du blev så glad! Så roligt att kunna glädja någon! Verkligen en jättekul idé detta med att skicka till varandra på det det här viset. Mycket nöje med innehållet och trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jenny: Har druckit teet varje dag, har på mig örhängena hela tiden och målen åt upp godiset samma kväll. Tack igen, underbart paket!

    Hannele: Är lite ugglebesatt...

    SvaraRadera