söndag 1 januari 2023

Hur gick det med mina mål?

 Så här såg målen ut för 2022:

 Okej, vad vill jag med min läsning? Jo, det här:

* Läsa 55 böcker (minst) - det lyckades jag med! 

* Fullfölja min egen hyllvärmarutmaning (12 hyllvärmare) - nej, som vanligt glömde jag bort men jag tror jag fick läst några iaf.

* Läsa minst en biografi - nej, jag tror inte jag läste någon biografi faktiskt.

* Läsa minst en spänning/deckare - ja men typ.

* Läsa minst en faktabok - japp - både ålar och bläckfiskar har jag lärt mig om. 

* Hålla nere nya bokköp - nja, sådär. Det har blivit lite nyttnytt och secondhandnytt. 

* Högläsa med barnen - ja, det har jag gjort och vill fortsätta med. 

* Läsa någon av mina bokserier - det blev inte så men hoppet kvarstår 🤣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar