måndag 8 november 2021

Lessons from Madame Chic



Jag har tidigare läst en annan bok i serien om Madame Chic och jag tyckte väldigt bra om hur Jennifer L. Scott beskriver familjen hon bodde hos i Paris och allt hon lärt sig av familjen, och då speciellt mamman. Det här är en annan del av serien och det finns en bok till som jag snart ska sätta tänderna i. Här handlar det om stil och hur vi kan tänka när det gäller kläder, mode och hur vi för oss. 

Det är en mysig guide om hur man lever livet i stil och harmoni enligt franska deviser. Jag blir inspirerad och tänker till om hur jag vill leva mitt liv - jag är inte så mycket som Madame Chic men visst kan jag ta små delar och anpassa till mitt liv. 

Betyg: 💝💝💝💝

2 kommentarer:

  1. har du sett denna:
    https://www.svtplay.se/video/32734587/hata-jane-austen

    SvaraRadera