fredag 10 oktober 2014

Mina mysigaste läsställen


Kulturkollo
ber oss att dela med oss av vårat mysigaste läsställe. Jag har ju fördelen att ha en egen läshörna och den är ljuvlig. Såpass ljuvlig att jag ibland får besök av dottern när jag sitter där. Tycker att den här bilden visar just hur mysig min läshörna är...



I somras gick det dock inte att sitta där då det är förmiddagssol rakt in och ingen öppning på fönstret. Då upptäckte jag istället att jag kunde sitta under grannens stora träd (skugga!) och läsa. Inte heller där fick jag vara ensam...



8 kommentarer:

  1. säkert mysigt men någon bild syns inte

    SvaraRadera
  2. Din mysiga läshörna och platsen under trädet låter superfinal! (Jag ser inte heller bilderna så jag fantiserar, inte heller dumt:-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekonstigt, jag såg både från telefon, platta och dator men har ändrat nu.

      Radera
  3. Det ser jättmysigt ut på båda bilderna. :)

    SvaraRadera
  4. Den där läsfåtöljen ser riktigt härlig ut! Kan förstå att du inte får vara ifred där. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är turligt nog (nästan) stor nog för en stor och en liten :-)

      Radera