lördag 1 december 2012

Läsning och annat pågår

Det kan verka som att jag inte läser längre, men det beror mest på att jag valde en väldigt tjock bok och sedan fick lite andra prios. Jag påbörjade bok två i min Tre på tre- utmaning hos Pocketlover. Ja, den utmaningen gick väl sådär... Men men, sån't är livet.

Boken är iaf Berättelsen om Edgar av David Wroblewski och trots sina 600 sidor (jag har kommit 150) vill jag absolut läsa färdigt den - den storgillades från första sidan. Hittade den för längesedan i en second hand-affär och eftersom Oprahs bokklubb hade med den på sin lista tänkte jag att det kunde vara intressant att läsa den.


Nu är det dock så att huset behöver bebisfixas eftersom bebisen förhoppningsvis ska dyka upp i nästa vecka så det där med att slappna av och hitta läsro blir lite bortprioriterat. Vi får väl hoppas på en snäll bebis så mamma E får tid att läsa när vi kommit hem igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar