tisdag 22 december 2009

Hemliga tomten - avslöja dig!

Vem var min hemliga julklappspåseskickare? Jag har absolut ingen aning förutom att personen träffade i prick med paketen (läste ut "Motsatsen till kärlek" igår och den var såååå bra) samt att personen målar fint. Men vem är du?

Själv skickade jag till Jenny, en go' och trevlig tjej som jag faktiskt träffade bara några dagar innan jag fick veta att jag blev hennes tomte :-) Det var jättekul att skicka julklapp till någon jag kände lite.

Tack så mycket En bok om dagen, hoppas du orkar med fler sådana här byten för jag tycker det är jättekul, både att skicka och att få, samt att upptäcka nya bloggar :-)

3 kommentarer:

  1. Och det var verkligen supernice att få ett paket av dig! God jul på dig och kram!

    SvaraRadera
  2. Det var inte jag denna gång i alla fall! =)

    SvaraRadera
  3. Jenny: Kul att du gillade det! God fortsättning och kram :-)

    Fia: Misstänkte det ;p

    SvaraRadera