lördag 31 augusti 2019

Dödligt arv


Åh vad jag är glad att jag läste den här - omslaget lockade och jag trollbands redan på första sidan. Boken får mig att resa tillbaka i tiden och jag hamnar på den franska rivieran bland lyx, flärd och spännande möten. 

Eve Forrester får besked om ett märkligt arv från en främmande man och beger sig till Frankrike för att reda upp det som måste vara ett misstag - aldrig hade hon väl kunnat räkna med det som sedan händer! 

Jag vill inte berätta mer, boken är verkligen ljuvlig. Olyckliga Hollywoodstjärnor, underbara miljöbeskrivningar, flirtiga fransmän och en tantig ung kvinna fast i ett kärlekslöst liv - alltihop blandat med ett spännande arv utan förklaring - vad mer kan man behöva? Jag vill inte sluta läsa! 

Den här boken får definitivt 🌅🌅🌅🌅🌅 av fem möjliga. 

Jag är glad att jag har Dangerous crossings av samma författare oläst i hyllan, hoppas den är lika bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar