tisdag 16 juli 2019

Vi borde vara lyckliga


I våras lyssnade jag på den här då jag hade hört lite om den och jag ju kan känna igen mig i det här att må dåligt ibland fastän allt egentligen är bra. 

Tyvärr gjorde den nog inget direkt intryck på mig för jag kommer inte ihåg vad jag tyckte och tänkte om den. Jag har inte lyssnat något på podden varken före eller efter och det jag minns av boken var känslan av att den vänder sig till en yngre publik - inte till mig som (snart) fyrtioåring. Den ytliga ångesten de talar om (alltså inte när man mår dåligt på riktigt) kan jag till viss del känna igen men jag märker ju också att ju äldre jag blir desto lättare att hantera den. 

Har man lyssnat på podden kan jag tänka mig att man uppskattar boken mer. 

Betyg: 😃😃😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar