onsdag 6 februari 2019

Helgens rolighetskonferens - lördag

Lördagen började med hotellfrukost och sedan fick jag med mig Bea och Anna till kallbadhuset där vi tog oss två mycket uppfriskande dopp i det 1,5 gradiga vattnet.

Efter det var det dags att luncha - jag lyxade till det med chèvrepizza och Prosecco och sedan begav jag mig till hotellrummet och läste en stund. Dags för första riktiga programpunkten: boktipsarbytet. Alla som var med hade tagit med en bok de vill tipsa om som sedan lottas ut så alla böcker får nya ägare. Jag hade med mig the cactus som hamnade hos Sofie och jag hade tur och fick med mig hennes bok som var en fortsättning på Pride & prejudice

Tillbaka upp på rummet - jag hade tänkt läsa men fastnade i att göra lite fler kluriga quizfrågor istället - helt okej. På kvällen var det dags för god middag igen och efter det höll jag i den årliga litteraturquizen. Musik, emojis och klurigheter - Anna och Maggan slutade som värdiga vinnare efter en hård kamp.

För en gångs skull valde jag att gå upp på rummet efteråt och där gick Bridget Jones på tvn så det blev trevligt sällskap. 




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar