torsdag 31 januari 2019

Snart dags för läsretreat

Vid den här tiden imorgon anländer jag till Varberg (inte så långt bort iofs men ändå) för att spendera helgen med att läsa, bada, umgås och njuta i goda boknördars lag. För tredje året i rad anordnar vi Läsretreat på Hotell Gästis i Varberg och fyller helgen med det vi gillar mest: läsning. Visst finns det sociala aktiviteter inplanerade men det finns också massor av lästid. 

De senaste åren har jag inte gjort så mycket av just läsande den helgen, men i år har jag tagit ledigt från jobbet för att åka ned redan fredag morgon och nyttja den extra dagen till just läsning. Quizet är färdigklurat, priserna köpta och bubblet kylt - ikväll ska jag packa och försöka bestämma hur många/vilka böcker som ska få följa med. 

Jag ser jättemycket fram emot vår #rolighetskonferens (årets officiella hashtag - in och följ på instagram). Jag hoppas på kallbad, god mat och trevligt sällskap (utöver läsningen).






9 kommentarer:

  1. låter ju som en perfekt sysselsättning

    SvaraRadera
  2. Herregud vad jag längtar! Har packat det mesta och läsplattan får följa med också, Utifall att :)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt! Avundsjuk! Hoppas ni får det riktigt bra!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Nåt sånt borde jag göra och klokt av dig att åka ned redan på fredagmorgon. Ha en fin helg!

    SvaraRadera