söndag 13 januari 2019

Böcker som hittat hit v. 2



Det var värst vad det här året börjar bra - hyllorna fylls på på ett eller annat sätt. 

Häromdagen fick jag hem ett rec.ex. till mig och barnen från Skabetti Books. Trevor & farfar Tjuven som hade klänning ska bli kul att läsa så barnen får lära sig lite om Lasse-Maja.

Lovereads var snälla och skickade Kärlekens lagar som är den tredje fristående boken i serien om kärlek på bibliotek av Sarah Title. Jag gillade de två förra så jag ser fram emot den här!

Monkis rea hittade jag en rolig bok om mode.

Innan jul beställde jag garn och en liten revolutionsgoding från Adlibris och nu dök paketet upp. 

Blir det här året jag läser min första Nesbø? Eftersom han skrivit en modern Macbeth så tror jag det. Just nu billig på Ica Maxi 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar